Nejčastější dotazy | Baushop.cz

Vážení zákazníci,
vzhledem k aktuální situaci na trhu se stavebním materiálem dochází k prodloužení doby dodání a zpracování objednávek.
Aktuální termíny sdělíme na dotaz. Děkujeme za pochopení.

Zavřít

Nejčastější dotazy

 

Co se děje po odeslání objednávky?

Po odeslání objednávky Vám na e-mailovou adresu automaticky odešleme potvrzení o jejím přijetí a také číslo, pod kterou objednávku evidujeme, a které je potřeba k případné komunikaci s námi.

  • Pokud jste v objednávce zvolili osobní odběr, objednávku zašleme na příslušnou pobočku, následně Vám bude odesláno potvrzení o rezervaci zboží.
  • Pokud jste zvolili dopravu zboží na Vaši adresu, začneme s přípravou zboží k expedici

 

Za jak dlouho po objednání mi zboží přivezete?

Standardní doba doručení se pohybuje v rozmezí 3-5 pracovních dnů. V případě, že jste si zvolili zboží na zakázku, popřípadě jedná-li se například o zboží, které standardně není skladem, budete o termínu doručení informování předem.

 

Mohu si vyzvednout zboží osobně a kde?

Ano, pokud jste si k odběru zvolili zboží, které má daná pobočka skladem. Následně budete informováni o rezervaci zboží prostřednictvím e-mailu i SMS zprávou.

 

Mohu u vás platit hotově? Mohu u vás platit platební kartou?

Ano, na každé z našich poboček je umožněna platba v hotovosti i platební kartou.

V případě osobního odběru u některého z našich dodavatelů je nutné objednávku uhradit předem.

 

Je třeba některé zboží zaplatit předem a které zboží?

Ano, jedná-li se o zboží od našich dodavatelů – Gutta, Jafholz, Satjam, Fakro, JAP, Bachl, Lanitplast, Pilecký, Vladeko, KVK Penopol.

Zboží, které drží naše pobočky Woodcote skladem lze platit na dobírku. Pouze v případě, jedná-li se o nadrozměrné zboží (např. OSB desky), které doručujeme přepravní společností Zumi Transport – ta službu dobírky neposkytuje.

 

Musím se před nákupem registrovat?

Nemusíte, pro uskutečnění objednávky není registrace nutná. Ohledně aktuálního stavu objednávky se můžete informovat na naší infolince 244 460 007.

Registrací však získáte následující –

  • Přehled o všech Vašich objednávkách pod jedním uživatelským účtem
  • Čerpání kreditů za předchozí objednávky -> 100kč = 1 kredit, které lze uplatňovat jako slevu při dalších objednávkách

 

Přepravní služba mi přivezla poškozené zboží, co mám dělat?

V případě, že dojde k poškození zboží přepravní službou je důležité zboží nepřevzít. Pokud se stane, že balík převezmete a zjistíte vadu až po jejím rozbalení, je potřeba zboží vyfotit a zaslat nám oficiální reklamaci s číslem objednávky na info@baushop.cz, případně nás kontaktovat na tel čísle 244 460 007.

 

Co mám dělat, když chci zakoupené zboží reklamovat?

Pokud jste si zboží odebrali na některé z našich poboček, lze ho nepoškozené vrátit zpět, kdy Vám bude vystaven dobropis a vráceny peníze zpět na Váš účet.

Pokud se jedná o zboží od nějakého z našich dodavatelů, reklamace řešíme individuálně, je nutné nás kontaktovat na tel čísle 244 460 007.

 

Košík 0,00 Kč 0