Nebojte se reklamovat

Nejsme protivní. Netrháme hlavy. Víme, že se produkty můžou rozbít.

Tak jako každý správný reklamační řád má i ten náš spoustu bodů.
Všechny poctivě sepsané tak, jak to vyžaduje APEK a GOS, u kterých jsme certifikovaní, najdete zde: Reklamační řád

Abyste to ale měli jednodušší, polidštili jsme vám je a taky zkrátili.

A taky u nás najdete, co jinde ne. Vážně.

  • Přišlo vám zboží, které vám nevyhovuje? Pokud není dělané na míru, můžete ho vrátit do 14 dnů.
  • Nevíte, kolik budete potřebovat sádrokartonových desek, profilů, izolace…? Nevadí. Klidně si objednejte víc zboží. Co vám zbude a zůstane originálně zabalené, rádi odkoupíme zpět. Neplati pro zakázkově upravené zboží (omítky, barvy aj.)
  • Přišlo vám rozbité zboží? Omlouváme se předem. Může se to stát z mnoha důvodů. Ve většině případů vám pošleme nový kus a rozbitý na své náklady odvezeme, takže nemusíte nic odnášet na poštu.
  • Pokud se zboží rozbije - i když takového, které by mohlo, je pomálu - v průběhu dvouleté záruky, jednoduše ho dopravte na některý z našich skladů a my se o něj postaráme. Do třiceti dnů vám pošleme opravený nebo nový kus.
  • Vždy hledáme cesty, jak vám pomoci. Chápeme, že reklamace není žádná výhra, snažíme se ale, aby proběhla co nejrychleji a nejlépe.

Košík 0,00 Kč 0